70% έκπτωση στο ΠΟΥΤΑΝΑ ΟΛΑ (!!!)

Σε τι λούμπα έχει πέσει το αναρχικό κίνημα , δεν περιγράφεται.

Ομάδες και ομαδούλες , μεμονωμένοι και αποτραβηγμένοι , παλεύουν να βρουν διαφορές για να επιβεβαιώσουν τις ιδεοληψίες και τα παραληρήματα τους.

Υπερασπίζονται ιδεολογικές καθαρότητες και αποφεύγουν να πολεμήσουν για να πετύχουν τους στόχους  για να αλλάξουν τον κόσμο.

Προτιμούν να ψάχνουν κρυμμένους εχθρούς και πράκτορες παρά να βγουν και να παλέψουν , να εξεγερθούν , να δείξουν ότι υπάρχουν.

Μαζεμένοι στις ”καταλήψεις” τους οικτίρουν αυτούς που αγωνίζονται γιατί αποπροσανατολίζονται από τα λεγόμενα του Μπακούνιν , του Κροπότκιν , του Μαλατέστα και των άλλων θεωρητικών.

Όταν αποφασίσουν να βγουν στους δρόμους θεωρούν όλους όσους συναντούν μπροστά τους ως θανάσιμους εχθρούς.

Νομίζουν ότι η κάθε αγέλη χωριστά κατέχει την απόλυτη αλήθεια και πως όλοι οι άλλοι δεν έχουν κανένα δικαίωμα ούτε στη διεκδίκηση της ζωής τους , ούτε στη διαμαρτυρία , ούτε καν στην εξέγερση.

Ταξικό εχθρό θεωρούν ακόμα και τους ανθρώπους της τάξης τους.

Θέτουν σαφείς διαχωριστικές γραμμές απέναντι στο ΚΚΕ (και πολύ καλά κάνουν) , φλερτάρουν και ψηφίζουν (ναι,ψηφίζουν) όμως ΣΥΡΙΖΑ.

Δεν χάνουν ευκαιρία να καλέσουν τους συντρόφους σε αγώνες και κινητοποιήσεις , όμως είναι αρνητικοί σε κάθε είδους κάλεσμα , ακόμα και συντρόφων τους.

Κατηγορούν οι μεν τους δε ότι δεν είναι αναρχικοί , αλλά αντιεξουσιαστές και αυτόνομοι , χωρίς να είναι σε θέση να καταλάβουν ότι ο χώρος στον οποίο λένε ότι κινούνται είναι τόσο ελεύθερος που δεν χωρά ταμπέλες και προσδιορισμούς.

Έχουν καταντήσει με άλλα λόγια σαν τους καλόγερους στο άγιο όρος που βαυκαλίζονται ότι μιλούν με τον θεό τους και ταυτόχρονα βαφτίζουν το κρέας ως ψάρι και πηδάει ο ένας το άλλον.

Το κακό είναι ότι αυτά δεν συμβαίνουν μόνο εδώ. Τα ίδια ακριβώς γίνονται και στην αμερική , την αγγλία , την γαλλία , την ισπανία , την γερμανία , την ολλανδία και την αυστραλία.

Αυτό είναι λοιπόν : διασπασμένοι εμείς για να ΒΑΣΙΛΕΥΟΥΝ οι καταπιεστές και οι αφέντες.

Και η πλάκα είναι ότι όλοι βολεύονται με αυτή την κατάσταση.

Υ.Γ.1) Αυτό με τα ”σεντόνια” , τις ανακοινώσεις που ξεκινούν και δεν τελειώνουν δεν μπόρεσα να το καταλάβω ποτέ! Δεν καταλαβαίνουν ότι κανείς δεν κάθεται να διαβάσει τόσο μεγάλα κείμενα;

Και τη γλώσσα που τη βάζεις; Όλα είναι γραμμένα στην απόλυτα ξύλινη γλώσσα που μόνο με αυτή του ΚΚΕ μπορεί να συγκριθεί.

Όταν απευθύνεσαι στον περαστικό που έχει ελάχιστο χρόνο για να δει μια αφίσα και αυτή είναι τόσο πυκνογραμμένη , ακαταλαβίστικη και περιέχει την ιστορία της ανθρωπότητας από την αρχή , είναι σίγουρο πως δε θα τύχει καμιάς προσοχής.

Όταν οι ανακοινώσεις είναι γραμμένες σε απόλυτα φιλοσοφική γλώσσα και απευθύνονται στα κατώτερα στρώματα (προλετάριους) , τότε το μόνο σίγουρο είναι πως δεν υπάρχει καμιά επικοινωνία.

Απλή γλώσσα και έντονο μήνυμα χρειάζεται για την επαφή με τον κόσμο.

Υ.Γ.2) Αυτό που , η κοινωνική τάξη που ανήκεις , έχει καταντήσει θέμα φορολογικής δήλωσης , πρέπει να το ξανακοιτάξουμε…

Οι πιο πολύ θεωρούν ότι αναρχικός ”δικαιούται” να είναι μόνο αυτός που δεν δουλεύει ή αυτός που βγάζει μέχρι 1.200 ευρώ το χρόνο.

Ως αναρχικό δέχονται κάποιον ηλεκτρολόγο ή μπογιατζή αλλά σε καμιά περίπτωση εμένα π.χ που είμαι καθηγητής σε σχολείο. (κατηγορήθηκα κάποτε ότι βγάζω 16.000 ευρώ το χρόνο από κάποιον που στην ερώτησή μου πόσα βγάζε αυτός , μου απάντησε 12.000 ως ελεύθερος επαγγελματίας.Εγώ δεν έχω καμιά ιδιοκτησία ενώ αντίθετα αυτός είχε ένα σωρό σπίτια και επαγγελματικές στέγες.)

Η μιζέρια και η κακομοιριά δεν ταιριάζουν στην αναρχία.

Περηφάνια και αίσθημα ανωτερότητας απέναντι σε όσους στηρίζουν τον αστισμό , ναι.

Υ.Γ.3) Ο αδερφός μου δεν έχει σχέση με τον χώρο. Στις περσινές εξεγέρσεις , μου είπε ότι φοβόταν να συμμετάσχει γιατί σε μια απόπειρα που έκανε τον τρομοκράτησε μια ομάδα αναρχικών.

Μπράβο σας! Χρόνια προσπαθώ να του δείξω έναν άλλον τρόπο θεώρησης της ζωής και εσείς τον απομακρύνατε μια και έξω.

Το ίδιο συμβαίνει και με πολλούς άλλους και εσείς μένετε με την απορία γιατί δεν μαζεύεται κόσμος στις διαδηλώσεις.

Υ.Γ.4) Την άλλη Κυριακή στις 23 Σεπτέμβρη μαζευόμαστε στο Σύνταγμα για να διαδηλώσουμε την κάθετη αντίθεσή μας στον ναζισμό και στην εξαθλίωση που υπάρχει στον τόπο που ονομάζεται Ελλάδα.

Στο άρθρο – κάλεσμα που γράψαμε , απευθυνθήκαμε σε όλον τον κόσμο. Φυσικό ήταν να χρησιμοποιήσουμε γλώσσα και ορολογία που να είναι και κατανοητές και προσιτές στο λαό.

Τι να γράψουμε; ότι ο αγώνας μας δεν είναι εθνικός , ούτε αόριστα κοινωνικός , αλλά ταξικός; Για αυτούς που έχουν τις ίδιες απόψεις με εμάς , αυτό εξυπακούεται.

Δεν μπορείτε να φανταστείτε τι ακούσαμε…μέχρι και πιόνια της ΓΑΔΑ μας είπαν , μέχρι μικροαστούς που διοχετεύουν την επαναστατικότητα τους για να αποπροσανατολίσουν , μέχρι κομμουνιστές , μέχρι αναρχοπριμιτιβιστές ακόμα και φασισταριά!

Απευθυνθήκαμε στο twitter με το χασταγκ #23SepSyntagma και κατηγορηθήκαμε και για αυτό , γιατί απότεελούν πολύ μικρή μειοψηφία οι χρήστες του twitter.

Ακόμα και η αφίσα – κάλεσμα έπεσε θύμα κριτικής (όχι αισθητικής).

Και όλα αυτά από ομοιδεάτες…

Εμείς καλούμε όλο τον κόσμο στο Σύνταγμα για να σταθούμε ενάντια σε αυτά που μας εμποδίζουν να ζήσουμε με αξιοπρέπεια.

Ούτε σκοτεινούς σκοπούς έχουμε , ούτε και την έκβαση της διαμαρτυρίας γνωρίζουμε.

Απλά πρέπει να δράσουμε γιατί η κατάσταση είναι ιδανική για να μπορέσουμε να πετύχουμε μεγάλες αλλαγές.

Όλοι λένε ότι κάτι πρέπει να γίνει αλλά κανένας δεν ξεκινάει τίποτα.

Ευκαιρία λοιπόν να δούμε ποιοι είναι οι επαναστάτες του καναπέ.

Όλοι μαζί μπορούμε να αλλάξουμε τα πάντα.

4 Comments

  1. ωραία όλα αυτά αλλά το ξέρετε (εσύ και μερικοί από τους συν-ιδεολόγους σου) πως η άνοδος της ΧΑ αυγής οφείλεται κατά κύριο λόγο σε εσάς ή αρνείστε να το καταλάβετε ακόμα? Σαν καθηγητής ξέρεις τον νόμο δράσης-αντίδρασης. Η ΧΑ είναι η προφανής εκδήλωση ακραία μεν αλλά προφανής δε στον αναρχισμό / ακροαριστερισμό σας …

    • Μιλάς για δράση-αντίδραση. Αν η δράση της ειρηνικής έκφρασης της ελευθερίας του ατόμου και του συνόλου είναι στο μυαλό σου έκφραση ακραία τότε πρέπει να αναρωτηθείς αν η ιδιώτευση δεν είναι και αυτή μορφή ακραία.
      Είμαι σύμφωνος ότι η άνοδος της ΧΑ υπάγεται στο νόμο δράσης αντίδρασης, αλλά, αντίδραση σε μια άλλη ακραία μορφή “δράσης”, την ιδιώτευση των ανθρώπων. Την ιδιωτεία των αρχαίων ελλήνων…

      • Χμμμ δεν ξέρω τι εννοείς “ειρηνική έκφραση” καθώς δεν ασχολούμαι ιδιαίτερα με τον χώρο. Η κατ εξοχήν έκφραση του αναρχισμού στην ελλάδα είναι να τα σπάνε και να παίζουν ξύλο με τα την αστυνομία. Επίσης αυτό που γράφεις στο ΥΓ 2 είναι πέρα για πέρα ανακριβές. Όταν ο 20χρονος αναρχικός, που μένει στα ΒΠ κατεβαίνει και τα σπάει, κανείς δεν μπορεί να με πείσει εμένα πως πιστεύει την ιδεολογία του αναρχισμού ενώ ζεί με τα λεφτά των γονιών του. Αν το έβλεπαν αυτό σε άλλες χώρες που μένουν κάτω από γέφυρες και ζουν με συσσυτεια θα γελούσαν μέχρι και οι πέτρες. Να είσαι τώρα με μαγαζί στο κέντρο και να σου το σπάνε παιδόπουλα για χόμπυ, και το κράτος να μην τους τιμωρεί για 1000 δυο λόγους, καταλαβαίνεις που σε οδηγεί… Και μετά να βγαίνει ο κάθε απαράδεκτος “”διαννοούμενος”” (οι μισοί μένουν κολωνάκι) και να σου λέει βλακείες για λαθρομετανάστες χωρίς να έχει ιδέα τι παίζει πχ κυψέλη… Δεν θέλει και πολύ για να στραφεί ο κόσμος ΧΑ…

    • Και γω που νόμιζα ότι το πρόβλημα ήταν η δανειακή σύμβαση, το μνημόνιο και τα μέτρα που το συνοδεύουν.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s