Πόσο σκατόψυχοι μπορεί να είναι οι μπάτσοι;

Πριν 40 περίπου μέρες στα Γιάννενα έγινε η σύνοδος των Πρυτάνεων.

Φοιτητές διαμαρτύρονταν ενάντια στον νόμο για τα ΑΕΙ.

Αστυνομικές δυνάμεις είχαν ζώσει το Πανεπιστήμιο.

Ανάμεσα στους διαμαρτυρόμενους ήταν και η κόρη μου. Πρωτοετής , 18 χρονών , 1.60 ύψος και όχι πάνω από 50 κιλά.

Τα ΜΑΤ περικυκλώνουν τους διαμαρτυρόμενους και χτυπούν αδιάκριτα.

Έριξαν χειροβομβίδες κρότου-λάμψης , έριξαν δακρυγόνα και τέλος επιτέθηκαν με τα γκλομπς.

Αστυνομικοί , τουλάχιστον 1.80 ύψους και βάρους πάνω από 100 κιλά χτύπησαν 18χρονα , 19χρονα , 20χρονα παιδιά.

Τι είδους τέρατα είναι αυτά , που χτύπησαν παιδιά που διαμαρτύρονταν;

Τι είδους ψυχολογικά προβλήματα μπορεί να κουβαλά κάποιος που χτυπάει κορίτσια στο μισό του βάρος;

Τι είδους κομπεξικοί είναι αυτοί που ανοίγουν προσωπικό πόλεμο με παιδιά;

Ευτυχώς τα χτυπήματα που ”έφαγε” η κόρη μου δεν της άφησαν κάποιο πρόβλημα.

Κυριακή 29 Απρίλη.

Ξύπνησα χαλαρός.

Ήπια τον πρωινό καφέ , έπαιξα με τα σκυλιά μας και ενημερώθηκα από το Internet.

Κατά τις 12:30 , με τις φόρμες όπως ήμουνα , πήγα να πετάξω τα σκουπίδια και να πάρω εφημερίδες.

Μπήκα στο αυτοκίνητο , πήρα και δύο από τα σκυλιά μας στο πίσω κάθισμα και ξεκίνησα να πάω μέχρι το χωριό ( 600 μέτρα) .

Βγαίνοντας από το σπίτι και αφού διέσχισα 400 μέτρα περίπου , ένα περιπολικό της τροχαίας με σταματά.

Τους καλημερίζω και αυτοί με ύφος ”Έπιασα τον Πάπα απ’τα αρχίδια” μου ζητάνε άδεια , δίπλωμα , ασφάλεια , ΚΤΕΟ ,ταυτότητα.

Τους τα έδωσα και αφού τα είδαν , μου ζήτησαν το φαρμακείο , το τρίγωνο , να ανάψω τα φώτα , τα φλας και ότι άλλο σκεφτόταν εκείνη τη στιγμή.

Παράβαση καμία. Όλα ήταν εντάξει.

Δεν φορούσα , όμως , την ζώνη ασφαλείας , μου είπαν.

Στην προσπάθειά μου να τους εξηγήσω ότι μόλις είχα βγει από το σπίτι , ότι ήταν Κυριακή πρωί , ότι είχα βγει να πετάξω τα σκουπίδια , ότι δεν ήμουν καν σε επαρχιακό δρόμο , ότι ήμουν με τις πυτζάμες ακόμη , ότι δεν ταξίδευα αλλά ήμουν σε απόσταση μόλις 400 μέτρων από το σπίτι μου , αυτοί μου απάντησαν ότι το πρόστιμο ήταν 350 ευρώ.

Είχα στο ντουλαπάκι του αυτοκινήτου την τελευταία μισθοδοτική κατάσταση. Τους έδειξα ότι ο μισθός μου είναι 460 ευρώ το δεκαπενθήμερο (με 26 χρόνια δουλειά , μεταπτυχιακό , διδακτορικό , απόφοιτος εθνικής σχολής διοίκησης) και τους εξήγησα ότι δεν είναι δυνατό να πληρωθεί αυτό το ποσό.

Στην ερώτησή μου αν έχουν ταξική συνείδηση και αν τους φτάνει μισθός τους για να ζήσουν , θυμήθηκαν ότι η ”μη χρήση ζώνης” συνεπάγεται και αφαίρεση του διπλώματος για δέκα μέρες.

Να πάνε να γαμηθούνε τους είπα και έφυγα.

Σήμερα 30/04 στις 9 το πρωί πήγα στον διοικητή της τροχαίας και αφού του εξήγησα τι είχε συμβεί μου έδωσε πίσω το δίπλωμα.

Μου είπε ότι συμβουλεύει τους αστυνομικούς του να είναι επιεικείς με τους παραβάτες και πως στο δρόμο αυτοί είναι οι δικαστές.

Μου είπε πως αν δεν πλήρωνα ο πρόστιμο θα έπρεπε να προσλάβω δικηγόρο και να προσφύγω στα δικαστήρια κατά της πράξης των αστυνομικών. Να πληρώσω δηλαδή με την προσδοκία ότι θα δικαιωθώ.

Με την αστυνομία οι σχέσεις μου ήταν ανέκαθεν θερμές.

Από την δεκαετία του 80 ήδη , βρεθήκαμε αντιμέτωποι σε πολλές πορείες , διαδηλώσεις , διαμαρτυρίες και καταλήψεις.

Έφαγα ξύλο , αλλά με περηφάνια σας αναφέρω ότι έχω τσακίσει και πολλούς από αυτούς.

26 χρόνια στα σχολεία , ως καθηγητής , έχουν περάσει από τα μαθήματά μου πάνω από 12.000 μαθητές.

Πάντα συμβούλευα αυτούς που ήταν στην τελευταία τάξη του λυκείου να μην προτιμήσουν τις σχολές της αστυνομίας και του στρατού. Τους θύμιζα ότι στην αρχαία Αθήνα , οι τότε αστυνομικοί , οι ραβδούχοι , ήταν σκλάβοι που τους είχαν αναθέσει την τήρηση της τάξης.

Τους θύμιζα πως η αστυνομία και ο στρατός είναι οι πιο αντιδραστικοί και αντιδημοκρατικοί θεσμοί.

Τους έλεγα πως υπεύθυνος για την δικτατορία του 67 ήταν ο στρατός και πως τον έλεγχο του πληθυσμού τον είχε αναλάβει η αστυνομία.

Τους έλεγα πως η ευθύνη για βάρβαρες ενέργειες δεν βαραίνει μόνο αυτόν που τις διατάσσει αλλά εξίσου και αυτόν που τις εκτελεί.

Αποθάρρυνα πολλούς από το να γίνουν στρατιωτικοί και αστυνομικοί , αλλά δυστυχώς όχι όλους.

Σύμφωνα με αυτά που θυμάμαι , όσοι ακολούθησαν αυτό το δρόμο ήταν όλοι τους από τα παιδιά που ήταν από αδιάφορα έως αντιπαθητικά στη σχολική κοινότητα. Πολλοί από αυτούς παρουσίαζαν έντονη αντικοινωνική συμπεριφορά και τιμωρούνταν ακόμα και με αποβολές. Άλλοι ήταν τα λεγόμενα φαντάσματα του σχολείου. Άλλοι ήταν οι μάγκες , που κάνανε όλες τις ζαβολιές στα κρυφά και όταν έφτανε η ώρα των ευθυνών εξαφανίζονταν (τώρα που τα γράφω θυμάμαι ένα σωρό ονόματα).

Η νοοτροπία του αστυνομικού – στρατιωτικού είναι η νοοτροπία ενός πιθήκου που του δίνεις εξουσία. Ενός παιδιού που του δίνεις όπλο.

Μόλις βγαίνουν από τις σχολές ΄τους νομίζουν ότι είναι Ο νόμος και ότι έχουν εξουσία ζωής και θανάτου στους συμπολίτες τους.

Πολλοί από αυτούς διαπλέκονται με εγκληματίες και πλουτίζουν εκβιάζοντας , εκφοβίζοντας και τρομοκρατόντας.

Δεν θα ξεχάσω έναν συμμαθητή μου που έγινε αστυνομικός. Τον βρήκα τυχαία στην Αθήνα σε ένα νυχτερινό κέντρο να κάνει πόρτα. Στο πείραγμα μου ”και αστυνομικός και πορτιέρης” μου απαγόρευσε την είσοδο στο μαγαζί και από τότε δεν μου ξαναμίλησε.

Γνωστό και αληθινό το σύνθημα από τα Εξάρχεια ”Μπάτσοι πουλάνε την ηρωίνη”.

Στους αστυνομικούς της τροχαίας είπα πως με αυτήν την συμπεριφορά θα με βρίσκουν συνέχεια απέναντί τους.

Τους υπόσχομαι πως αν γίνουν επεισόδια αύριο στην πορεία , εγώ θα σημαδεύω κεφάλια.

Α…και το τελευταίο : Υποψήφιος με την νέα δημοκρατία στο νομό Αχαίας είναι και ο γνωστός πρώην διοικητής ασφαλείας Πάτρας ο Αθανάσιος Νταβλούρος. Μαθαίνω πως έχει ξαμολήσει τα πρώην τσιράκια του να βρουν ψήφους με όποιον τρόπο μπορούν.

ΦΥΛΑΧΤΕΙΤΕ…ΒΑΛΑΝ ΤΟΥΣ ΛΥΚΟΥΣ ΝΑ ΦΥΛΑΝΕ ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ.

ΟΛΟΙ ΑΥΡΙΟ ΣΤΙΣ ΠΟΡΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ.

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

